15 Apr
15Apr

În ultimii ani ONRC a făcut pași mari spre simplificarea și rapidizarea proceselor legate de înființarea unei companii, dar și se celealte operațiuni care apar în viața unui SRL. Criza Covid a fost, de asemenea un catalizator care a permis autorităților statului să facă pași mari spre digitalizare, cu ONRC în fruntea acestui val inovator.

Ca urmare a acestui trend sunteți astăzi în situația în care puteți să înființați companie complet online, fără a face drumuri la vreuna dintre autoritățile statului.  Noi, colectivul patet.ro, vă vom ajuta în acest sens.

Haideți să vedem mai departe cei trei pași prin care puteți înființa o societate online, bazându-vă fluxul de lucru patet.ro

pasul 1 - ne transmiteți documente în baza cărora:

  1. copie după CI-ul tuturor asociaților din firmă
  2. două-trei variante de nume pentru SRL (noi vom face o rezervare de nume pentru dvs.)
  3. o adresă de email validă (unde să vă putem transmite documentele)
  4. o dovadă de deținere a unei proprietăți de către dvs sau de către familia apropiată, unde se va stabili sediul social al firmei dvs. Dacă nu aveți o proprietate, nu este nici o problemă, căci putem să vă oferim noi o proprietate din portofoliul nostru. Lista județelor unde putem să oferim găzduire o puteți găsi aici

pasul 2 - vă procurați o semnătură electronică sau semnați o procură notarială

Semnătura electronică este necesară pentru a putea să transmiteți facturile în SPV, marea majoritate a companiilor sunt obligate să utilizeze e-factura).  Pe lângă obligația legală antemenționată sunt o multitudine de alte scenarii de viață în care o semnătură electronică este utilă (de exemplu certificarea contractelor pe care le veți semna cu terții, sau înscrierea la din ce în ce mai multe direcții locale de impozite și taxe, accesarea spațiului virtual privat, depunerea de cereri și petiții prin email la absolut toate autoritățile locale și central). Prin urmare noi vă recomandăm călduros să vă achiziționați o semnătură electronică.  noi lucrăm cu semnături electronice furnizate de către certsign.ro dar puteți opta pentru orice alt furnizor de servicii. Mai multe informații despre semnătura electronină

pasul 3 - ne lăsați pe noi să înființăm compania

  1. Vom crea un grup de whatapp unde vom clarifica ce coduri CAEN se potrivesc afacerii dvs
  2. Vom discuta aspectele legate de găzduirea sediului social, vom redacta contractul de comodat și vi-l vom transmite pentru semnare 
  3. Vom pregăti dosarul și vi-l vom transmite pentru semnare (dacă aveți semnătură electronică) sau îl vom semna noi (dacă ați optat să ne împuterniciți notarial)
  4. Vă vom ține la curent cu privire la operațiuni
  5. În circa 3 zile de la depunerea actelor, vom obține CUI-ul societății și vi-l vom transmite prin emaiL
Comentarii
* E-mailul nu va fi publicat pe site.