Datorită automatizării și informatizătii Registrului Comerțului, întreaga procedură se poate defășura online. Aceasta implică mai puține drumuri pentru dvs. si pentru noi. Mai ales în condițiile traficului infernal din timpul zilei si a cozilor mari de la ghișeurile ONRC. Noi am gaist solutia prin care putem sa va garantam minumum de efort si stres in acest proces.
Cum facem asta?
- discutam cu dvs telefonic, ca sa intelegem exact ce nevoi de servicii aveti
- transmitem si receptionam documentele dvs. prin mail sau Whatapp
- va cerem minumum de documente si nu va pretindem sa ne inmanati documentele originale (simple copii scanate sau chiar pozate, sunt suficiente)
- va transmitem documentele de semnat pe cale electronica, le puteti semna si ni le putet transmite inapoi scanate sau pozate
- ridicam noi de la notar procura semnata astfel incat singurul drum pe care il faceti pentru a va deschide firma sa fie drumul la notar.
- depunem online la ONRC intreaga documentatie necesara, ridicam noi, actele de la ONRC.
- va tinem la curent cu starea dosarului, prin updat-euri trnamise pe whatapp sau prin email.
- atam la coada de e cu totul atceva sa stai la coada sa ridici 5 sau 10 dosare decat sa stai pentru un singur dosar.
- Scanam si va trnasmitem operativ actele scanate, ca sa le puteit avea in mailul de pe telefon, accesibile oricand aveti nevoie.
- Retinem documentel lea sediu pana cand puteti veni sa le ridicati si va oferim posibilitatea de a ne intalni seara tarziu (cand se linisteste traficul) sau in weekend.
- La cerere, va putem transmite prin curier actele obtinute, moment in care tot curierul va va obtine din partea dvs semnatur ade primire, etc.