Înființare SRL sau PFA
  
SRL nou: 550 lei

conține 122 lei
taxa onrc


PFA nou: 250 lei

nu există taxă
onrc


Ce primești de la noi:

  • Consultanță prealabilă privind înființarea firmei, stabilirea numelui, a codurilor CAEN, etc.
  • Ne ocupăm noi de întreaga procedură, 100% online, rezolvăm noi întreaga procedură
  • Pregătim și depunem actele la ONRC
  • Monitorizăm dosarului la ONRC și vă ținem la curent legat de progres
  • Ridicăm actele societății de la ONRC */
  • Contabilitate și consultanță fiscală gratuită în primele 3 luni, fără altă obligație din partea dvs.

Acte/informații necesare:

[prima urgență]

  • o adresă de email validă pentru comunicari
  • copie act identitate asociat (CI, pașaport, permis rezidență)
  • câteva idei de nume din partea dvs 

[ulterior]

  • specimen de semnătură (redactat de noi dvs. doar semnați)
  • extras CF pentru imobilul unde se stabilește sediul social (alternativ vă oferim noi găzduire)
  • copie acte identitate pentru proprietarii imobilului antemenționat

Pașii ce trebuie urmați:

[absolut toti pașii se pot face online, prin mail, whatapp, telefon] 

  1. Ne transmiți documentele necesare prin Email sau WhatApp 
  2. Poți plăti avansul, prin bancă (sau poți veni să îl plătești cash, la sediu)
  3. Facem noi rezervarea de nume și redactăm restul actelor ce trebuie depuse la ONRC
  4. Redactăm și trimtem procura notarială notarului
  5. Te programezi la notar și semnezi procura. 
  6. Depunem actele la ONRC și te ținem la curent legat de starea dosarului
  7. Ridicăm actele de la ONRC și ți le transmitem, scanate, pe mail
  8. Ridici actele personal sau ți le trimitem prin curier (+50 lei)

Situații care implică costuri suplimentare:

  • 100 lei pentru al doilea asociat în SRL (deci, preț total, 500 lei)
  • 100 lei pentru verificarea actelor de proprietate si redactarea contractului de comodat, în cazul în care optați pentru găzduirea societății la noi)
  • 200 lei pentru asociat cetățean străin

Beneficii:

  • Faptul că noi ne ocupăm de completarea corectă a tuturor actelor, de deplasarea la ONRC, de înregistrarea și aprobarea documentelor depuse la instituțiile responsabile vă scutește de drumuri inutile, hârțăogărie, birocrație, timp pierdut și foarte mulți nervi.
  • Deoarece ne dorim să putem oferi cele mai bune si complete servicii pentru firme noi si existente, ne pregatim continuu. Suntem la curent cu ultimele modificări legislative, verificăm noutățile și recentele schimbări in legislație și, mai ales, în documentația ce trebuie înregistrată și aprobată.
  • Toate persoanele implicate în serviciile oferite sunt instruite periodic și verificate pentru a face față provocărilor actuale privind activitatea firmelor.

*/  pentru moment acest serviciu este disponibil doar pentru firmele înființate în București si Ilfov.